Ozgeee22 Efendininannesi anladığım bir şey değil ama hissiyat olarak erkek hissettim ☺️ Sağlıkla kucağınıza alın inşallah
Laleler33 Efendininannesi bence kız . Benim ilk oglunda plesanta diger taraftarı erkek oldu. Şuan hamileyim sizin gibi bence kız olacak.
Efendininannesi Ozgeee22 amin inşallah🥰 kız olsun çok istiyoruz bir oğlum var ama çevrem kız derken burda herkes erkek diyo 😅
Efendininannesi Laleler33 ağzınız bal yesin 😅 benim oğlumda sağ taraftaydı hafta olarak baktım bu solda inşallah kızım olur 🤲🏻🌸
Turuncu-adrenalin1 https://imgyukle.com/i/CU2uLx Bana da yorum yapabilir misiniz cinsiyet için ? Karından ultrason 12+1