Hatice4136 kızlar dün test yaptım pozitif çıkmıştı bugün çöp atmaya çıktım işe gitmeden atayım dedim bizim oralar yağmurdan dolayı çamurlu yere düştüm dizlerimin üstüne sonra karnıma bıçak sancısı gibi ağrı girdi geçti ama doktora gitmelimiyim?
FtmaGlr Hatice4136 Daha çok yeni bir şey var yok gibi. Hiç stres olmayın ilk doktor muayenesine kadar bekleyebilirsiniz 🙏🏻 Bundan sonra çok dikkatli olun
Gamz01 Kanamanız olmadıysa bi sıkıntı yoktur korkmayın. Zaten doktor kontrolüne gideceksinizdir muhtemelen
Ayshababy Hatice4136 daha bebek yerleşmemiştir bile yanı dün yaptınız teste garanti değil önce bi kan testi verin gerçekten hamilelik varsa bi doktora görünün yada kan takibi edin
Hizliveofkeli Şu an gitseniz de doktor bir şey göremeyecek ama içiniz rahat etsin gidin tabi. Ama önce bi kan verin