Kızlar adetin 3.gün femara kullandım toplam 5gün. Doktor kontrolüne gittim geçtigimiz cumartesi iki yumurtam büyümüştü çok şükür. Ovitrelle yazmıstı aslında ama bulamadıgım için vurulamadım yınede bulamama ıhtımalıne karsı doktorun belirlediği günlere uyuyorum. Gece ılıskı sonrası cok cok hafif pembe bi leke gelmiş ve sol kasıgım üşütmüş gibi ağrı var. Adetimin 15.günündeyim sizce yumurtamı çatlıyor? Ya da yumurta kontrolü öncesi falan başka bi yumurta önceden çatlamış olabilir mi