Aycaclb 39+5 haftalıgım , iki hafta önce kızım kanala gırdı. 2 cm açılmam var nts de sancı çıkmıyor Doktorum gel Pazartesi yatıralım sunı sancıyla Doğumu gerçekleştirelim dedı. Sunı sancıyı hıc ıstemıyeoım . Ikıncı doğumum olacak . Oğlum 41+2 de dogdu suyum geldı kakasıyla şükür yemedı. KIZIM ıcın bekleyeyim dedım kakasını yaparsa ondan korkuyorum . Şaşırdım ne yapayım , stresten ölecegım
Yenianneyimmm Aycaclb bizde 39 haftalık olduk ama arada yakancı sancı ve bel ağrısı dışında bişey yok
bsrm Aycaclb bende 39 4 um carsamba gunu yatisim yapilcak suni sanciyla hakkimzda hayirlisi insallah hersey iyi olur
CemileSezer Aycaclb 39+2 bizim de . Doktor 41 haftaya kadar yolu var sıkıntı etme dedi. Benim de sancım 0 çıkıyor hiç belirti Yok 🤦♀️
Byzsf41 Aycaclb salı gel bir daha dedi başka da bir şey demedi. Bilmiyorum pek bilgimde yok kanala inmediyse ne yapılır ?
MelisHayal 39 ummbende sadece kanala indi hiç sancı yok 🤷🏼♀️ Keşke gelseler bekletmeden sunisiz 🙏🏻🙏🏻😬😬
MelisHayal Aycaclb doktorum daha zamanı var olmadı sezaryan seçenegine geçeriz diyor hiç istemiyorum ama hayırlısı 🤷🏼♀️