minussset İkinci trimisterin sonlarındayım. Sık sık adet sancısı çekiyorum . Uykumdan uyanıyorum. Doktor birşey yok diyo. Bu durumu yaşayan var mı ? Önerimiz nedir ? Hem özele hem devlete gittim bu ağrılar yüzünden .
Edafmo minussset bebek büyüyor ve hareketleri baskın olmaya başladı o yüzden böyle hissediyorsun bir de üşütmemeye dikkat et ara sıra bende yaşıyorum bu durumu
2cocuk2kopek minussset benimde bugün sol kaşıkta başladı. Normalde 15+2 ama bebek gelişimi 17+3 muayeneme daha var ara ara giriyor benimde
Niiillloooyaaa Bebekle birlikte rahmin de buyudugu icin yasiyorsun bunu bebegin hizli kilo alma buyume evresinde oldugu icin sancilarin siklasmis olabilir 🤗
Niiillloooyaaa minussset yani zaman soyleyemem doktor da birsey gormedigi icin bunun olacagini dusunuyorum bu tarz agrilar benzerdir ama kisiden kisiye degisir o sebepden korkmaniza gerek yoktur ama icin rahat etsin istiyorsan yine bi doktor a gidebilirsin baska doktorun da gorusunu almak icini daha da rahatlatacaktir
Serap09 minussset yaşadım ikinci trimester ne bilmiyorum ama Bn 19 haftada adet sancısı gibi sancı çekiyordum rahim ağzım kısalıp açılmış doktorum alttan bakti acil ameliyat oldum serklaj rahim agzina baktirin
minussset Edafmo sizde ikinci trimister sonunda mısınız ? 🥺 vajinal kemik ağrım ve mide bulantım geri döndü 2 gündür 🥹 dün doktora gittim herşey yolunda diyo. Siz kaç haftalık gebesiniz neler yaşıyorsunuz ?
tazeannesese minussset ben 26 haftaligim pelvik ağrım War benimde 20. Haftadan beri we geçmiyor maalesef iki ayrı Dr a gittim normal dediler magnezyum önerdiler sadece 🥴
Edafmo minussset 28 haftayın bugün 3.trimesterdayım. Vajinal kemik ağrısı ara ara bende de oluyor ama o da normal vücır kendini doğuma hazırlamaya çalışıyor. Ben fazlasıyla yorgun miskin halsiz uykusuzum😂
minussset Niiillloooyaaa dün gittim doktora geçen haftada 2 farklı doktora gittim. Sadece. Bu sitede erken doğum şeysizlerini gördükçe piskolojim çok bozuldu 🥹 ama gereklide bir site bakın sizin gibi tatlı insanlar destek oluyo. Piskolojşm bozuldu artık
minussset tazeannesese bende aynı. Magnezyum işe yaramadı birde bu site beni çok etkilerdi sürekli erken doğum şeyleri var . İşin içinden çıkamıyorum 😢
minussset Edafmo aynı beni tarif ettin valla. 28 hafta oralar nasıl durumlar ne . Zor mu çok ? Adet ağrısı pelvik ağrısı bel ağrısı ayrıca erken doğum korkusu piskolojşm bozuk . Doktoruma dedim beni uyutun 😅
tazeannesese minussset bende başlarda korktum erken doğum mu olacak diye ama 20. Haftadan 26 ya kadar geldik bu ağrıyla 🥹 doktorumda öyle bir şey demedi şükür. Sitede baktım biz gibi çok kişinin erken başlamış bu pelvik, çatı ağrısı