sihu19 34.hqftadayım bebeğimin hareketleri azaldı harket etse dahi tekme atmıyor sadce dönüyor hafif kıpırdamalqr hissediyorum normalmi endiselencek bir problem varmı sizce ?
BEYZAKUCUKDAG sihu19 bazen pozisyon değişikliği olabiliyor arkasını donebiliyor o yüzden olabiliyor eğer ciddi derecede azalma hissettiyseniz içinizi rahatlatmak için gidin doktora
sihu19 BEYZAKUCUKDAG bulunduğum ilçede kadın doktoru yok acile birkaç gün sonra düzelmese acile gitsem olurmu
sihu19 blondemom çok şükür hareket ediyor da ama sert tekmeler atmıyor veya çok hareketli değil çok yavaş ve bazen hissediyorum ister istemez endiselendim
blondemom sihu19 Her zaman tekme olmaz canım. Uyuyor, yer değiştiriyor. Hiç hareket etmez ise sorun var, demektir. Yine de git doktora için rahatlasın.