Ozy Ben internet üzeri iyi bir markanin bebek arabasini aldim kalitesi herseyi güzel ama dis görünüsü morelimi cok bozdu sizce nasil rengi görünüsü kizim olacak ilerde bir erkek olursada iki cinsin kullanabilcegi bi renk sectim ama umdugum gibi cikmadi https://hizliresim.com/JZV4pY
[silindi] Ozy hangi siteden aldınız benimse hoşuma gitti ve turkiyede yok sanırım ama almanyada dayım var oraya sipariş verebilirim
Ssa Dış görünüşünde bir sıkıntı yok ama biraz agir duruyor katlanmasi tasimasi daha kolay bir model seçseymişsiniz keske
Ozy Aysnrplt evet cok kolay katlaniyor aslinda cok iyi kullanisli bi araba ama nebilim bana biraz kaba geldi bide Sanki kimse bu renk kullanmiyor gibi belkide gözün alismasi gerek 😂
Ozy [silindi] Cansutkbs ben almanyada yasiyorum türkiyede nekadar bunlar bilmiyorum ama markasi Bebebi Paris diye geciyor
Ozy [silindi] https://www.real.de/product/319461102/?sl=S2luZGVyd2FnZW4gYmViZWJpAc7bE3Ff3YMLKV_tvPdMi683H3XjP1xCYcHnUgju_gM Sayfa bu canim