Valla ilk dört ay kabus gibiydi sadece uyurken ve beslenirken susuyordu onun dışında full ağlamalı geçiyordu zaten gazdan dolayı doğru düzgün uyumuyordu da yani 4 ay öyle geçti ama nasıl geçti bi ben bilirim bir de eşim çok zordu şimdi 4 yaşında kızım, ikincisi öyle olacak diye çok korkuyoruz ama inşallah olmaz diye de dua ediyoruz