Selenavci63 Arkadaşlar 2 li tarama testini kendi kadın doğum doktorumuz tarafından mı yapılır yoksa perinotoloji falan çıkıp mı yaptırıyoruz
1sen1ben1debebek Selenavci63 normal kadın doğum doktorunuz kim ise muayeneye gider gibi gidiyorsunuz orda söylüyorsunuz 1 tüp kan alıyorlar ultrasonda bakıyorlar sonuç 1 haftaya kadar çıkıyor🙏🏻
tahamommy Selenavci63 beni çam sakura da perinatolojiye gönderdiler bu hafta gideceğim her hastanenin sistemi farklı kimi hastane de de radyolojiye yolluyormış