Mehtapsato Ilk kizima begum smini vercektim ama gerizekali babasi istememisti icimde kaldi malesef ama begum cok guzel bi isim
R_Arslan Rabiaaa8 zevk meselesi hicbiri kulagima hos gelmedi ama iclerinde en iyi begüm gibi. Saglikla dogsun kuzucuk
Mehtapsato Rabiaaa8 suanda bi kizim daha olcak ama koyaman cunku ilk esimle dusundum hic birseyi bu esimle yasamak istemem canim dogacak kizima ise öyku ismini vercegiz inslh cunku bizim öykumuz anlatsin diye
Ruvis Rabiaaa8 beren daha güzel sanki ama Soyismiyle hangisi daha çok yakışıyo ben öyle yapıyorum birlikte güzel durması önemli 🤗