39+4 bugün gittim kontrole devlet takipliyim sancılarım vardı az az sabahtan beri nst de sancım çıktı sürekli bebeğin başı aşağı gelmiş dedi çatı muayenesinde ama açıklık yoktu henüz eve git dedi süreci evde geçir duş al sancıların sıklaşınca 10 dk bir gel dedi suyun vs gelirse gel dedi. Ara sıra vuran sancılarım var vajinama da vuruyor değişik bir ağrı saniyelik girip çıkıyor adet sancısından bi tık fazla ama 1 2 saniye sürüyor acaba açılmalarım mı başladı 🤔 Meryem ana otum vardı onu ne zaman koymalıyım sizce