Naz52 Şuan hamileyim doktorum tiroidimin normalden biraz yüksek olduğunu söyledi lütfen yardımcı olur musunuz tehlikeli mi başına gelen varsa yardımcı olabilir mi 🥺
Mavipatik Naz52 benimde gebeliğin başında yüksek çıkmıştı tsh ilaç başladık. Dahiliye takipli oluyorsun gebelik süreci boyunca dengede tutmak gerekiyor. Bebişde bende saglıklıyız cok şükür korkulacak birşey değil 💓🌸
Mommirac Naz52 benimde yavas çalışıyor gebelikte daha cok yukseldi 175 lik hap tedavisine başladım kontrool atlindayim doktorda
Ayshababy Naz52 benimde yüksekti 8 aydır ilaç kullanıyorum sizede vermeleri gerek doğrana kadar içmeniz lazım asitli içeceklerden uzak durun lahana vs öyle şeylerdense geçmiş olsun
Haticekubra00 Benimde tsh hormonum yüksek çıktı tiroidlerim hiç çalışmıyomuş zaten yaşıma göre çok zayıf birisiyim bebekde sende kilo alamazsın diyip ilaç başlamıştı şuan çok şükür bebekte bende kilo aldık ama ilacı bıraktığım an tiroid değerlerim yükseliyo