Selam arkadaşlar. Hamile kaldıktan sonra sol mememin areola kısmında, meme ucuna yakın bir mesafede ( bebiş doğduktan sonra emerken ağzına girer muhtemelen ) siğil çıktı. Şimdi de yaklaşık iki hafta önce genital bölgemde, kasık ile dış dudak arasında kalacak şekilde bir siğil daha çıktı ve arada bir çok acıyor, yanık gibi bir ağrı… Korkmalı mıyım?