Bbsozlm bence gidin. O haftalarda benim de çok ağrım sancım oluyordu sanki bıçak saplanıyordu ama uzun sürmüyordu. Ne olur ne olmaz içiniz rahat etsin. Hatta geçen haftalarda karnım ağrıyor diye acile gittim doktor baktı sorun yok iç karnın genişlediği için oluyor dedi içim rahatladı