Kızlar merhaba. 19 ay önce doğum yaptım ve bebeğim 1 yaşındayken sezaryen dikişlerimin sol tarafta içten açılmış olduğunu öğrendim. Buna kesi yeri fıtığı deniliyormuş. Adana da bir genel cerrah prof. görüştüm ama kilolu olduğum için zayıflaman gerekli öncelikle ameliyat olursan tekrar nüksedebilir hiçbir doktor bu riski almaz dedi. Böyle bişey başına gelen yada bilgisi olan var mı? Lütfen yardımlarınızı ve cevaplarınızı bekliyorum. Hepinize şimdiden teşekkür ederim, hayırlı Ramazanlar 🌸