2boysmother benim doktorum 12 haftada gittiğimde cinsiyetini sordum bu haftalarda söylemeyi çok doğru bulmuyorum yanılma olabilir dedi ama çıkıntı görünmüyor kız gibi duruyor dedi sordugumdada hiç öyle ters tepki vermedi çok kibar şekilde konuştu ilk gebeliklerde aldırma riskine karşı genelde erken söylemiyorlar bu arada Orhan kilinca gidiyorum