Ecok Kızlar bu bebek arabasından alan ya da almayı düşünen var mı? Çok pratik geldi bana. Siz ne düşünüyorsunuz??
Ecok Ya evet biliyor musun ayni soru benimde kafami mesgul ediyor ama onun disinda ki tum yorumlar hakkinda inanilmaz iyi deniliyor 🤔🤔 kafam karisti . Siz hangisini dusunuyorsunuz?
Minejjan Ecok ben otomobil almayı düşünüyorum bebek arabaları çok pahalı 😂😂 şaka bir yana aklımda henüz yok ama banby&plus canyon travel system siyah var aklımda hoşuma gitti gibi yorumlarda iyi fiyatta iyi 🤔💕
Cemnec Bizde var kesinlikle cok kullanıslı. Cok alcakta degil . Diğer bebek arabalarına gore devrim yapmıslar , tek parca tek seferde ac kapa arabaya yerlestır .
Ecok Cemnec Evet ben de o pratikligi sevdim ama tek sorum canta asilmiyor galiba dimi? Bir de nereden satin alinabilir internet harici gidip gormek istesem mesela?