Smyumom Kızlar 31+2 Haftayım karın ağrım ve aşşağı bölgeye doğru bir ağrı hissediyorum sanki böyle regl olacakmış ama olamıyorum gibi ayaklarıma doğru hafif ağrı iniyor bebek de sık sık sertleşiyor telaşlanmalı mıyım ?
mlkkk Smyumom 29dan sonra yalancı kasılmalar çok sıklaşıyor düzenli değilse yalancı kasılma yaşıyor olabilirsin
Gulsahs Bende de aynısı oluyor karnım ağrıyor sonra ishale dönüyor sonra kasıklarıma ağrı vuruyor Hafif ne olduğunu çözemedim yalancı kasılma böyle olmuyor sanırım
Gulsahs Smyumom bende öyleyim ishal çok olmuyorum ama mutluka her hafta1 veya 2 kere oluyor kötü birşey değildir inşallah
Ayse0434 Bende 30. Haftadayım geçen hafta bende de oldu doktorum doğuracakmışsın gibi hissedebilirsin normaldir demişti ☺️