Arkadaşlar merhabalar geçtiğimiz ay 18 19 Şubat gibi pik ve çatlama görmüştüm sonrasında bi kimyasal gebelikle sonuçlandı maalesef. Bu ay 5 martta regl - kimyasal gebelik sonucunda tekrar takibe başladım sizce şu an çatlama var mı ? 16 ve 17 Martı değerlendirdik