byk0606 Bence direkt sorunuzu yazın en azından gördüğümde direkt cevap verir. Böyle olunca o yazacak siz soracaksınız o bidaha görecek falan birsürü ayrı iş.
byk0606 Almirolie anladım canım, eveshop zorunlu değilse arkadaşım watsonsda çalıştı çok uzun süre iletebilirim
Almirolie byk0606 çok naziksin 💛 yani part olarak düşünüyorum maaşı vesaire nasıl bi sorabilirsin aslında benimde var arkadaşlarımda oralarda çalışan hiç sormak istemiyorum bu konuyu şimdiden teşekkür ederim ☺️özelden iletebilirsin