bgndgd doktora gitmedin mi düşük için ilaç veriyor yani büyük parçayı çıkardıktan sonra biraz yoğun adet kanamasına dönüyor benim kanamam 15 gün sürdü ilk gün aşırı yoğundu sanki vurulmuş gibiydim dizlerime kadar akmıştı hastaneye gidene kadar büyük parçadan sonra hafifledi sancılarımda daha hafiflemişti