Arkadaşa katılıyorum, lütfen burdaki yorumları dikkate bile almayın doktorunuza guvenin, insanların cahilliği karşısında ben şok oluyorum burdaki veya İnternet yorumlarını gördükçe.
Histeroskopi oldum zamanında, kistim vardi ve kürtaj da olmak zorunda kaldım, hepsi tüp bebek surecindeydi ve bu ilacı aylarca kullandim bu yüzden hiç bir olumsuz etkisini de görmedim, bana da doktorum korunma sakın gebelik olursa bu ilaç bebeği etkilemez demisti ayni şekilde.
Doktorunuza güvenin, ilanınızı düzenli kullanın ve lütfen internetteki insanların yorumlarını degil doktorunuzun dinleyin . Acil şifalar dilerim