12 haftalık gebeyim kaç gündür acaip genital bölgemde kaşıntı var ve bir o kadarda dikkat ederim sadece beyaz iç çamaşır kullanırım kuru tutarım ama hel gör ki sürekli kaşıntı halindeyim gebeliğin ilk haftasında doktora söyledim aşırı kaşıntım ve akıntım var diye krem ve fitil verip kullandım direk geçti ma bundan akıntım fazla yok kaşıntım çok ve randevumda haftaya ayın 25inde var