Y4s3miiiin doktorunuz doğru söylememiş ilk gebelikte vurulmanız gerekiyor hem 28 haftada hem de doğumdan sonra bebek pozitif ise.. ben üç kere vuruldum ilk gebeliğimde kanamam vardı diye yedinci haftada daha sonra 28.. haftada ve doğumdan sonra da bebeğim pozitif olduğu için tekrar vuruldum.. şimdi ikinci gebeliğimi yaşıyorum yine gebelik sürecinde iki kere vuruldum ve doğumdan sonra bebek pozitif ise tekrar vuracaklar. Başka bir doktora gitmenizi tavsiye ederim evet ilk bebeği etkilemiyor ama ilk bebekte bunun önlemini almanız gerekiyor ki ikinci bebekte hamile kaldığınızda vücudunuzda antikor oluşmasın