Kızlar selam aranızda Brucella aglütinasyon testi ( Rose bengal) sonucunda ‘Üreme oldu’ sonucunu alan var mı? Gebelik zamanında yapılmıştı şimdi farkettim ki o zaman üreme oldu yazıyor ve 5 haftalıkken düşük yaptım. Geçen ay yine bakılmış ve üreme oldu yazıyor yine doktora sonucu sormayı unuttum. İnternette çok kötü şeyler okudum yarın enfeksiyon hastalıkları bölümünden randevu aldım. Aranızda böyle bir şey yaşayan var mı hasta mıyım acaba ölümcül olabilir filan yazıyor 😞😞