Busranurinc Merhaba hanımlar sezaryen dikişinize ne gibi bakımlar, masajlar uyguladınız ilk doğumum bilgileriniz tecrübelerinizi bekliyorum 14 gün oldu doğum yapalı 💖
sehnazz000 Busranurinc bir şey mi yapılıyormuş 🤷♀️ ben ilkinde bir şey yapmadım 3. Günü gitmiştim doktor yapmıştı sonrası yok 😁 krem vermişti iz kalmasın diye onuda sürmeye üşendiğin için sürmemiştim
Busranurinc @Tgbashnn Ben onuda yapmadım desem🫢 ama herhangi bir şikayetimde yok sanki kesiğim yokmuş gibiyim
Busranurinc @AnayimBenAna_ Ne kadar doğru bilmiyorum ama yara izi daha az belirgin olur diye duydum. Belkide ben yanlış anlamış olabilirim
Busranurinc @AnayimBenAna_ Rabbim yardımcınız olsun sağsalim kucağınıza alın inşallah size bol bol dua edeceğim ❤️🥺🥰🥰