Merhaba, burada kürtaj sürecimden bahsederek benim gibi bu acıyı yaşamış, ya da şu an yaşayan insanlar için hem umut hem de bilgi vermek için geldim🥹 ben 27 eylül günü durmayan kahverengi akıntım yüzünden özek bir hastaneye gittim. Orada doktor bebeğimde kalp atışı göremedi, beni detaylı usg için başka bir doktora yönlendirdi ve onda da sonuç aynıydı. Ama ben hemen orada kürtaj olmak yerine başka doktorlara da görünmek istedim ve kocaeli şehir hastanesinin aciline gittim. Oradaki nöbetçi doktor bana 10+3 olması gereken bebeğin 7+4 kaldığını söyledi adetimin yanlış olabileceğinden şüphelendi ama öyle bir şey yoktu maalesef. Ve kalp atışı orada da gözükmedi. Oradan üniversite hastanesine gittim bir umut, sonuç yine aynı. Eve döndüğümde ne yapacağımı düşünürken parça şeklinde kanamam olduğunu fark ettim ve apar topar şehir hastanesinin aciline geri gittim. Doktor kalbinin durduğunu, beklemenin mantıksız ve riskli olduğunu, hemen odaya alınmam gerektiğini söyledi. Doktora eşime haber vereyim diyip çıktıktan sonra kapıda eşime yarım saat aralıksız ağladım, sonra doktorun yanına dönüp yatışımın yapılmasını söyledim. Yatırıldım, suni sancı ve damar yolu açıldı, parça atması beklendi. 15 saat sonunda hiçbir parça gelmediği için, ve hastanede durmak beni kötü etkilediği için imza atarak başka bir kliniğe geçtim. Anestezi ile kürtaj oldum ve Bir saat içinde de taburcu oldum zaten. Regl ağrısı gibi bir ağrı dışında hiç ağrı da çekmedim. Üç ay beklemenin sonunda da tekrar hamile kaldım. Bu süre başkalarında uzayabilir ama aksi bir durum olmadıkca kalbi durup, anne karnında ölen bebekler doktorumun da söylediği gibi annenin suçu değildir💓 aklınıza takılan, sormak istediğiniz sorular olursa da buradayımm🌸