Nisa43 bazı donemler agırıyor bazı donemler normal oluyor oda sıskınlıgın arttıgı donem sanırım benimde öle bazn cok hassas bazen hıc hıssetmıyorum 29dayım gobekte ole bazen ck gergın bazen yumusak gobek buyudukce veya gpgus onun hassasıyetı sonra vucud ona uyuyor