Kızlar bu ay ovğlasyon yaptım 32. Günü pik gördüm bugün silikleşti catladı sandım doktora gittim yumurtan 25 mm olmuş cstlamamış dedi şimdiye kadar çatlamasını beklerdim ama 2 3 güne catlar dedi bu büyüklük gebelik için Engel mi 😔ovulasyon silikleşmişti bugün doktor öyle deyince şaşırdım