Eda_Aylanc Kızlar 39 + 5 günlüğüm ne sancım var ne bişey suyunda gelmek bilmedi.Hergun yürüyüş skuat hareketleri de yapıyorum hurma yiyorum ama tık yok ne zmn doğar yada 40 haftadan sonra dogmazsa sezeryane mi aliyolar bilgisi olan varmı
Asfur Eda_Aylanc yürüyüş yaparken ağrınız oluyor mu karnınızda. Benim birkaç adım attığımda karnımda inanılmaz ağrılar oluyor ha diyorum doğum başladı. Uzandığım gibi bütün ağrılar geçiyor 🤦🏻♀️39+1 im bende hiçbir belirti yok
Kubra3454 Eda_Aylanc 41 oluyorum yarın suni alıcam maalesef yeni nesil bebeler normal sancıyla gelmiyor heralde
Selcanakgun Eda_Aylanc hahah 40+2 den selamlar bende de tık yok sancı nişan su hiç bir şey gelmemeye devam ederse 41 de suni sancı alacağım 🫠
NurBozdag Eda_Aylanc Bende aynı durumdayım 39+3 hiç-bir doğum belirtim yok. Özel takipli olduğum için istersem sezeryan da olabilirim ama ben hangu yolu seçeceğimi bilmiyorm. Inşallah biram önce alırız kucagimiza
Eda_Aylanc Asfur Evet evet oluyor ama dediğiniz gibi uzanidgidma geçiyor neden acaba ya ilk hamileliğim böyle değildi anlam veremiyorum
Eda_Aylanc Kubra3454 gerçekten ya Allah yardım etsin suni sancida zor bende böyle giderse heralde suni sancıyla dogururum
Eda_Aylanc Opapatya00 bu gün gittim haftaya kdr dogmazsa tekrar gel dedi yürüyüş yap dedi fln hepsini yapıyorum tık yok çok ağırlaştım hemen doğurmak istiyorum 🥺
Opapatya00 Eda_Aylanc anladım canım 1 gece bile aniden sancın başlayıp doğuma gidebilirsin burda denk geldim kendini sıkma rahat ol sıkıncada gelmiyolar regli gibi
Fatma1042 Ben 38. Haftaya bu gün girdim. Böyle görünce korkuyorum benimki de geç doğacak diye. Bebeğin kilosumdam dolayı geç olursa zor olur dedi doktor ne yapacağım bilmiyorum. Yürüyüş pilates topu egzersizlerivs yapıyorum. Başka önerisi olan var mı