Hanımlar merhaba bu geceden itibaren 13+3 olacağız ama belirtilerim bulantı vs birden kesildi gibi oldu ya bebeğimi yine öyle hissediyordum kötüyü çağırmak için demiyorum bir kere kalp durması sonucu kürtaj oldum daha 6 haftalık kadardı küçüktü lekelenme belirtim vardı öyle öğrenmiştim şükür bunda iyi ilerliyoruz burada bir yazı da annelerden hiç bir belirtisi olmayan ama 3 hafta sonra doktor kontrolünde öğrenen annelerin mesajını okumuştum aklımda kaldı bir kere deneyimleyince çevremde bunu yaşayan olmadığı için anlayan da yok ne demek istediğimi bebeğimi görmek istiyorum desem de bi çocuğu sal gibi gülünüyor inşallah kimse de yaşamaz ama sormak istedim aranızda benim gibi var mı y da ne gibi belirtileriniz var doktor kontrolüme bayramdan sonra gideceğim son gittiğimde her şey yokundaydı çok şükür yine de bebeğim iyi biliyorum Allah’ın izniyle olumlu cevaplarınızı bekliyorum 🫶🏻😌