tansugl37 İnşallah değildir. Ben down sendromlu olduğunu düşünmedim anlattıklarınızdan. Bence göz çekikliği genetiktir bide erken doğmuş daha çok erken benzetmek için.i içinizi ferah tutun 🙏
armanbebekk Thebestmomy benim oğlum 4 yaşında elinde tek çizgi var bende acaba olabilirmi dedim ama doktorlar tek başına bi belirti değil dediler çok şükür sağlıklı oğlum hiç bir şeyide yok
armanbebekk Thebestmomy doktorlar gerekli açıklamayı yaparlar araştırıp kafanı karıştırıp kendini yorma boşuna sağlıklı bir bebektir inşallah ❤️
Pembe_bulut Thebestmomy Merhabalar testiniz sonuçlandı mı cuma sonuçlanacak demişsiniz merak ettim takip ediyordum gönderinizi…
Thebestmomy Pembe_bulut merhaba evet sonuçlandı artık özel bir bebek annesiyim . Rabbim böyle nasip etmiş. Onun emanetine en güzel şekilde sahip çıkacağız inşaAllah
Efebebek Thebestmomy benim bebeğime de bi doktor öyle demişti insan başta bunu duyunca tuhaf oluyor sizi çok iyi anlıyorum bizde genetik testi verdik çok şükür temiz çıktı inşAllah sizinde öyle olur gözleri çekik surat ifadesi tuhaf olunca benzetti doktor
Thebestmomy Efebebek test sonucumuz geldi bizim de down ile uyumlu çıktı. Şimdi türünü öğrenmek için genetik bölümüne gideceğiz.