Bu yazıyı yazmadan önce çok düşündüm ama bana yardım etse etse happymom anneleri eder diye düşündüm. Kafamı rahatlamıyorum bir türlü.
Bebeğime hamileyken en başından itibaren suyum fazlaydı. Şeker değerlerim yüksekti. Böbrek genişliğimiz vardı. Perinotoloji muayenemizin sonuncusunda böbrekte parlaklık var dendi. Hiçbir dna testini yaptırma gereği duymadım.
Doğduktan sonra küvöze girdi bebeğim 35 haftalık doğdu. İlk gün solunum sıkıntısı vardı sadece ertesi gün oksijeni çıkardılar. Gözler çekil kulaklar geride downa benziyor dediler. Test istediler cuma çıkacakmış. Kan değerleri normal çıktı şeker vs . Kalp beyin ve böbrek ultrasonları iyi çıktı sadece bir böbrekte 10 m e ulaşmış sanırım onuda takip edicez muhtemelen düşer dendi. Başka bir belirti yok . Doktorlar öyle söylediği için mi o bakışla bakıyorum bilmiyorum down sendromlu mu bebeğim sizce . Buna benzer durum yaşayan varmı .