Abilikardesli Bir-anne21 eczaneden losyon aldı eşim onu sürdü tüm vücut. 3 gün duracak 4. Gün yıkanacak. Eşimi çocuk odasına yatırıyorum havlusunu çarşafını hepsini ayırdım inşallah geçer
Bir-anne21 Abilikardesli hergün kıyafet değişmesi lazım birde sizde uyuz oldunuz birgün bile kocanızla aynı yatakta yattıysanız size de geçmiştir he bu arada onun yattığı yeride hergün değişin yoksa etki etmez
Bir-anne21 Abilikardesli Allah şifa versin sizde dirsek genital bölge karın bölgesi kaşınıyorsa kesin uyuzsunuz ki bi kaç gün yattıysanız geçmemesi imkansız
Abilikardesli Bir-anne21 sanırım geçti kasıklarım karnım kol ve bacaklarda kaşıntı var ama ben hep hamileleği bağlamıştım son aylardayım. Eşimin losyonundan bende sürsem bişey olur mu ki
1_Pandackk Abilikardesli eczanede ilaci var öncelikle ev temizliginden başlayın sirke ile duş alin sık sık