Arkadaşlar gece saat 5 e 10 kala doğumum oldu. Bebek çok ağlayamadı ciğerlerine su kaçtığını söylediler ağlayamadığı içinde tıkandı suyu çıkartamadı, tıkalı olduğundan ememedi. Gözlem için yoğun bakıma aldılar. Solunum desteği veriyorlar. Bu durumu yaşayan var mı aranızda süreç nasıl ilerliyor. Lütfen yaşayanlar veya bilgisi olanlar yazarsa çok memnun olurum