Nursah2 tamamen doktorunuza bagli bu durum ilk doktorum yüzünden dikislerimde acilma oldu kapanmadi cesit cesit ilaclar kullandim enfeksiyon oldu biraz daha bekleseydik kapanmadaydi tekrar amaliyat olacaktim sükür kapandi ama ikincide doktorum okadar iyiydiki cok rahatti amaliyat izim bile olmadi eli cok hafif bir doktordu