Bugün girdiğim ultrason muayenesinde doktorum bebeğin kalbi durdugu için gelişmediğini ve kalp atışı duymadığını söyledi(aynısını ilk gebeliğimde yaşadım ama onda kanama vardı,bunda olmaması beni bi tık umutlandırmıştı ama kaderleri aynıymış) bebek 8.haftada olması gerekirken 6.haftadaymış başlıktada belirtiğim gibi kanamam yok benzer bişey yaşayan var mı şuan 1hafta daha beklemek istedim bi umut 😞