Kızlar birkaç gün önce doktor kontrolüm vardı ve yumurtam 29 mm olmuştu doktor ya çatlar yada kiste çevirir dedi ve ovalasyonu takip ettim ovülasyon da silikleşmişti sizce çatlamışmıdır ve benim aşırı derecede yumurtanın büyüdüğü taraf sağ kasığım çok fazla ağrıyor acaba kist mi çevirdi ama testler neden silik çıktı o zaman diyorum bu durumu yaşayan var mı yardımcı olur musunuz kist olmuşsa koyu çıkması gerekmıyor mu testi ekledım bakarmısınız 