Kızlar herkese merhaba doğum yapalı bugün 3 ay oldu geçen ay ilk adetimde yoğun kAnama oldum bugğn doktora gittim rutin kan testlerinde ferrittin değerim 5 çıkmış baya düşük referans aralığına göre ve d vitaminim çok düşük çıktı sezeryan sonrası böyle olan var mı nasıl toparlandınız halsizlik baş dönmesi oluyor bende