Ksknesm Kürtaj olalı 34 gün geçti öncekinde 28 gün sonra adet görmüştüm ama bu sefer kanamam lekelenmem falan 17 gün sürmüştü öncekine göre uzun sürdü ne zamana kadar normaldir adet olmamam
Hasret18ayaz Ksknesm korkutmak istemem ama kürtajdan sonra 34. Gün kontrole gittiğimde hamile olduğumu öğrendim korunma rağmen ☺️☺️
Yezdairem Ksknesm bende kürtaj sonrası adetim de sorunlar yaşadım kendi haline bıraktım 2.adet sonrası düzeldi hatta şuan hamileyim inşallah bir daha bu durumu yaşamayız
Ksknesm sutlukahve_ inşallah bir sıkıntım yoktur . Ya açıkçası acelem rahim filmi çekilicem o yüzden . Kendi kendimi de stres etmiş olabilirim
Ksknesm Kucuk_dunyam çok doğru diyorsunuz da engel olamıyorum işte çabalicam ama çok teşekkür ederim 💕
Ksknesm Hasret18ayaz çok dikkat ettim öyle bir belirtimde yok yani adet olacakmış gibi his var sadece göğüslerim de falan hiç bir şey yok . Rahim filmi olayım olmasa test bile yapardım şimdi ya ama ihtimal vermedim o duruma
Hasret18ayaz Ksknesm bende hiç ihtimal vermiyordum ama güzel bir şok yaşamış oldum Allah gönlünüze göre versin inşallah
Ksknesm Hasret18ayaz amiiin inşallah bir belirtiniz var mı peki ? İnanın bende hiç ihtimalde vermiyorum ayrıca rahimde perdeden şüphelendi doktorum ama çok az bir şüphe o yüzden korkuyorum . Normalde deli gibi test yapanlardanım ama onu bile yapmadım . Yarın randevu aldım zaten belki psikolojiktir doktor bir şeyin yok derse olurum belki
Hasret18ayaz Ksknesm hiçbir belirtim yoktu hiç aklıma gelmeyen birşey oldu adet olmadım dedim beta aldı sonucu bile beklemeden eve geldim 127 görünce şok oldum herhalde beta hiç sifirlanmadi falan dedim kendimce ama öyle değilmiş benimde rahimde perde var bu arada
Ksknesm Hasret18ayaz yazdıklarınızı okudum da benimde 2 bebeğim de de kanama olmadan kürtaj oldum ben normal kontrole gittiğimde öğrendim ikisini de birisi 6 haftalıktı birisi 8+3 ken kalbi durmuş ve ben 2 hafta sonra öğrenmiştim ikisini de
Hasret18ayaz Ksknesm benim ilk kurtajimda yoğun kanamam oldu direk kürtaja aldılar 5+5 di ikincide 8+3 kalbi durmuş ama hiçbir kanama vs olmadı kontrolde ogrendim
Ksknesm Yezdairem aminnnn inşallah yaşamayız . İlk kürtajımda hiç düzensizlik yaşamadım ondan stres oldum
Ksknesm Yezdairem hayır hiç bir belirtim yoktu hani böyle hamilelik belirtisi durur bebek ölünce diyorlardı ya bende hepsi devam ediyordu öğrenince ihtimal vermemiştim olamaz demiştim
Ksknesm Hasret18ayaz yarın 36 gün oluyor gidicem belki doktor bir şey der sonra kendiliğimden olurum inşallah . Rabbim sağlıkla almanı nasip etsin kucağına