Merhaba arkadaşlar bugün 30+2 kontrolündeydşm 30+6 ultrasona göre ama 3 gündür çok kasılmam var karnımda ağrı yok ancak sertleşir sertleşip yumuşuyor doktorum her ihtimale karşı ciğer geliştirici iğne yaptı ve serum taktı magnezyum ağırlıklı ancak kasılmam hala baya var yatış falan dedi ama ben şimdi yatmak istemedim biraz takip etmek istedim çünkü hareketi suyu vs çok iyiydi başına böyle gelen oldu mu daha önce acaba ben çok hareketliydim ondan mı yürüyüşü falan yasakladı şuan için