Sonrasında duphaston kullandım gebelik olmadı adet oldum bu ay hala adet olmadım ve belirti de yok başına böyle bir durum gelen var mı ? Klomen adet gecikmesine neden olur mu ? 🤦🏻♀️ adet olunca Hsg çektirecektim ama hala olamadım bayram tatiline denk gelecek diye endişe ediyorum ya