Kızlar bat 21 mart , çatlamam 8 marttaydı , 16 mart akşamı dayanamayıp acilde kan verdim erken belli olur belki diye 1,2 çıktı moralim çok bozuldu , bu sabah ovulasyon yaptım silik çıktı , elimde prefertil test var 6 gün önceden belli olurmuş diyorlar ama zaten 16 sında 1,2 ise ne ara beta 10 ml olacak idrarda da belli olacak o yüzden yapmadım bir iki gün daha ovulasyon takibi yapacağım koyulaşırsa çizgiler gebelik var demekmiş o zaman da erken testlerden yaparım o sa silşk ya da net gösterirse pozitifi tekrar kan vericem dua edin 😢