Tazeanne2525 Kızlar 38+5 im bi saattir hiç gecmeyen bi agrı var kasıklarıma sürekli sancı vuruyo belımde sabit bi agrı doktor 10 dakkada 3 sancı olınca gel demıstı ama benımki sürekli sizce bu yalancı sancımı bayada zorlıyo benı suan
Birbenbirbebek Tazeanne2525 ilk agrım böyle geldi ne dayanılmayacak kadar cok nede uyutacak kadar az sabaha kadar bekledim doktora gittim açılmam vardı sancım da çıktı 🥹
EmelDoga Tazeanne2525 38+2 yim. sabahtır hiç bişeyim yok, son yarım saattir alttan bıçak gibi batıyor bebeğin her hareketinde. Ne zaman hastaneye gitcem asla bilemiyorum. Heralde baygın falan giderim böyle önemsemeye önemsemeye 😁
Tazeanne2525 Birbenbirbebek Gecen hafta gittim bir parmak açılmam vardı sancım da çıkmıştı ama açılma ilerlemeden de gitmek istemıyorum bilemedım napcagımı