Duruu3 En son 33 de gitmsitim 36 gel dedi son kontrol sezeryan için gün alcam siz aldinizmi peki nasıl gidiyor herşey hazır mı 😍😍😍
Ecemesen Duruu3 ilk hamileliğim 35+2 haftalığım devlet takipli oldum için mecbur normal doğum olcak da ama kızım nasıl gelmek isterse bilmiyorum artık 40 haftaya kadar beklicez dedi doktor 😌 herseyimiz hazır şükür
Mercan0652 Duruu3 ben sabırsız olduğum için ve kafamın rahatlaması için ve sezaryen istediğim için 32 haftalıkken aldim günü şuan 35+2 oldum 39. haftada alırım demişti bana öncesinde sancı falan olursa hemen gidicem alicak yani öyle dedi doktorum😅 çantam hazır ufak tefek şeyler kaldi
Rumeysaozcann Duruu3 34+5 ilk doğum sezeryan olduğu için bunuda sezeryana uygun gördü doktorum son güne kadar bekletiyor gün vermedi bize
Glrozklnc Merhaba 34+4 günlük olduk bizde. Perşembe günü 35. Haftada görüşeceğiz dogumu vajinal dogum düşünüyorum bakalım gidişata göre planlama yapacağız bu hafta ☺️
Duruu3 Glrozklnc ay hadi sağlıkla gelsin inşallah istediğin gibi geçer doğumun bebesine kavuşursun ben çok hecanladim yaklaştıkça ya 🥲🥲😍😂
Ozge16_ Bizde bugün tam 34+0 olduk geçen cuma gitmiştik kontrole, bayramdan önce tekrar görüşelim gün koyalım dedi sezaryen istediğim için yani 2 hafta sonra gün alıcaz inşallah sağlıkla kolaylıkla gelsin bebişlerimiz inşallah 🤲🏼🧿🧿
Duruu3 Ozge16_ maşllah sağlıkla gelsin kuzum kilosu nasıldı cinsiyet nedir benim erkek en son 33 te 2400 grm di 36 gididcem bende bayramdan önce gel dedi merak ediyorum açıkçası 😍😂
Ecemesen Duruu3 evet heycan korku hepsi bir arada yasıyorum bu aralar sağlıkla gelsin bütün bebişler ❤️🙏🐣
Ozge16_ Duruu3 geçen hafta 2250 gram civarındaydı doktorumuz iyi gidiyo diyo, bizimde cinsiyetimiz erkek 🧿🥰
Duruu3 Mercan0652 bende okadar sabirsizimki koç burcu olarak iki dogumumuda kontrole gittim hocam beni al diyorum alıyor ahahhshs eşim felan bir geliyor ben dogurmusum 🤣🤣🤣🤣 ama 3 numara eşim Allah aşkına bizi bekle beraber olsun herşey görelim diyor tamam dedim ama kesin değil ahshhshshsh şaka şaka usefer aile boyu güzelce dogumumu ederim Allah’ın izniyle benimde 9 Nisan sanırım ama bakalım son muyaneye giderken ne dicek bende böyle bir deliyim işte
Glrozklnc Duruu3 insallah hepimizin saglikla kolaylıkla geçer kucaklarimiza aliriz bebeklerimizi🙏🏻 bende de heyecan cok simdi kıyafetleri yıkama hazırlamaya başladım daha da heyecanlanıyorum 😊
Mercan0652 Duruu3 seninde iyiymiş hfjfjfk sende koç bebiş de koç olcak yani😆 ben akrebim oğlum koç olacak benim de bakalım çok merak ediyorum yakın günlerde dogurcaz o zaman seninle😅
Duruu3 Mercan0652 evet yaa Koç erkeği nasıl olcak bakalım bende merak ediyorum benim eşim akrep bazen onunla coo iyyiz bazen hiç değiliz ama evlat başka oluyor tabiki evet yakın zamnda doğum edeceğiz kaç yaşındasın kaç kilo aldın canım😍
Duruu3 Rumeysaozcann maşllah sağlıkla gelsin bir sorun yoksa tabiki bekleyin biz sabırsız olduğumuz için 38 de al beni dedim
Mercan0652 Duruu3 aynen öylee☺️ ben 32 yaşındayim 3 kilo alabildim sadece ya şekerden sonra durdu kilo almam malesef diyetten dolayı🙄
Rumeysaozcann Duruu3 kızımda 38+5 te ağrılarımdan dolayı alın demiştim ama pişmanım bunda beklicem inşallah sonuna kadar
Duruu3 Glrozklnc kesinlikle öyle bende çok hecanliyim sağlıkla alalım kucağımıza inslalah anne olmak çok güzel 🥲🥲🥲