1gebeshanim Çatı muayenesi sonrası lekelenme olur demişti doktor ala ne kadar sürecek bilmiyorum. Takip ediyorum adetin ilk günleri yada çok sonları gibi ufak koşu akıntı lekelenme oluyor. Azıcık korktum bunu yaşayan varmı
obiranne3 1gebeshanim alttan muayenede çok fazla baskı uyguladıysa olabilir. genelde haftasonu dolan veya doğum haftasında olanlara bazen bilerek daha bastırıyolar doğumu başlatmak için.