asenat-63 benım ılk gebelıkte enfekte oldu dogumdan bırkac gun hemen sonraydı dikişin attıgı tek noktadan kapmısım nasıl olmussa ondan dolayı crp falan bır anda yukseldı hastanede yattım devamlı müdahale ettıler o sekılde duzeldım antibiyotik tedavısı falan yapıldı ama sızde aynı zamanda enfekte olma durumu var mı kı crp degerınıze hıc baktırdınız mı acaba? Belkı sadece dıkısınız atmıstınız veyahutta hem enfekte hem dıkıs atması olabılır