Merhaba hanımlar 21+4 de ayrıntılı ultrasona gittim böbrek büyümesi olduğu söylendi haftaya tekrar gel başka bir doktor baksın denildi 22+2 bugün tekrar gittim böbrek büyümesi ve kalpte parlaklık var down sendromlu ola bilir denildi kesin böyle diyemeyiz fetal DNA verirseniz kesin sonuç alâ biliriz denildi ne yapacağımı bilmiyorum ama fetal DNA da yaptırmak istemiyorum yaşayanınız varmı