Sedannurrr 11 hadtalık hamileyim bugün öğlen 2 gibi düştü tansiyonum ama asla çıkmıyo 1 litreye yakın tuzlu ayran içtim ama asla çıkmıyo ve çok üşüyorum bebeğe zarar verirmi başına gelen varmı
byz12nur Sedannurrr tansiyon yüksekliği daha sıkıntı diyor doktorlar benimde 9 6, 8 5, 8 4 çıkıyor genelde Doktorum az az sık sık beslen bol sıvı tüket diyor bana
SemaaK123 Sedannurrr tansiyon düşüklüğü gebelikte kötü birşey değil tersine gebelikte yüksek tansiyondan korkuluyor o yüzden telaş yapma canım
mervedmrcn Sedannurrr hamileliğim boyunca hep düşüktü tansiyonum 7/3 olunca acilde serum takıyorlardı genelde 8/5ti hep en yüksek 10/5 görüyordum doktorum yüksek tansiyon 14ten sonrası sıkıntı düşük tansiyon problem değil demişti ama aşırı halsizlik baş dönmesi yapıyordu bana kolumu kaldıramıyordum
1324 Kizlar bende 3 gündür çekiyorum bu illeti bugün yine bayilacak gibi oldum basım döndü migdem bulandi kalbim ağzımda atıyor du ne zaman geçer bu bende 14 haftaligim
Sedannurrr 1324 geçmiyomuş sanırım ya doktorum hamilelik boyunca olur dedi ve türk kahvesi önerdi bana 1 adst günde salatalığa tuz döküp yemeyi birde