Öncelikle Doktora eşinizde sizde görünmelisiniz detaylı bi sekilde..Ve en önemlisi kafada bu hamilelik düşüncesi cok fazla olmasın.
Sürekli hamilelik üzerinde olursanız sürekli bu durumu düşünüp test vs yapıp beklerseniz stres falan bunlarda engel..
Kafanız rahat bi sekilde olursa olur olmazsa olmaz deyip akışına bırakmak lazım.